First Time!

Cześć wszystkim!✋ Mam na imię Agata. Konto na blogspocie założyłam jakiś czas temu.. niestety nie było okazji do rozpoczęcia "blogowania"; testy gimnazjalne, nauka, sprawy rodzinne☺Jednak w końcu się do tego zabrałam. Temat będzie dość "chodliwy", bo o modzie, ktòrą fascynuję się od dawna. Przykuwam dużą uwagę do mojego wyglądu zewnętrznego i nie przejmuje się krytyką zazdrosnych osób! 😈 Kocham to, co robię i chcę się podzielić z innymi moim hobby oraz poznać Wasze zdanie i opinie.💕
Właściwie aż takim "świeżakiem" nie jestem...👅Bo przygodę zaczęłam od tumblr'a, mam również swoją stronę, na którą serdecznie zapraszam!😍
Mam nadzieję, że się polubimy!😂 Do zobaczenia wkrótce! 💕💞https://www.facebook.com/princesskafashion



płaszcz - Calvin Klein
buty - Still
bluzka - Still



Komentarze

Popularne posty

Moje zdjęcie
Princesska
Agata, 18 lat, lubelskie. Od dawna fascynuję się modą i stylem gwiazd. Szukam inspiracji, łączę i tworzę nowe rzeczy. Staram się nie ograniczać. Kocham to co robię. :)