mix inspirations - SUMMER 2k16

Przygotowałam dla Was mix inspiracji na lato 2016! :) 
Post był właściwie gotowy już wczoraj, ale niestety zabrakło czasu na publikację-kosztował mnóstwo czasu.
To nowość na moim blogu, dlatego proszę o wyrozumiałość :D 
Zapraszam na must have tego sezonu! 

Każdy trend ma swoją kolebkę. W tym sezonie projektanci złączyli styl boho, retro, vintage i lata 90. ;)




Lato stało się zatem mixem stylów, w których nie zabrakło także miejskiego. Stylizacje są przeróżne od kobiecych hiszpanek, przez bluzki lace-up, z dekoltem 'v', kombinezony, dzikie stylizacje i metaliczne nowości po boyfriendy z kurtkami bomber. Przeplatają się tu tredny wiosenne i jesienne, dlatego trzeba uważać w co się pakujemy!;p








Wielkie pole do popisu otrzymujemy również w obuwiu. Przeróżne buciki na każdą okazję. Dziewczyny zaszalały na punkcie espadryli - ja również ;) jak i wysokich sandałów z frędzlami czy wiązaniami.





Nie wiem czy to lato tak na nas wpływa czy może są to inne czynniki.. ale wiele kobiet największe metamorfozy na włosach dokonuje właśnie o tej porze... kilka porad stylistów i rządzimy wśród znajomych!;) Platyna i truskawkowy blond to z pewnością dobre posunięcie;p



Chyba każda z nas ma jakieś swoje makijażowe triki. Co powiecie na grunge, kolorową kreskę, podkreślone usta lub rzęsy a może make-up no make-up? :)

Dla mnie w całej stylizacji najważniejsze są dodatki. Kocham je i nic nie poradzę. Nawet nie mam zamiaru leczyć się z mojej obsesji! Na chwilę obecną po prostu niemal wszystkim mówię 3x TAK! ;)
lenonki, kocie oczka, kwiaty we włosach, wielki powrót opasek, chokery, paznokcie na wzór owoców -idealne! Jednak najlepszym gadżetem są dla mnie tatuaże metaliczne. Dziś nawet się skusiłam na te, które proponuje Glamour, Niby powrót do dzieciństwa, ale mimo wszystko z klasą! 












Na koniec podrzucę kilka inspiracji na stroje kąpielowe. Mam świadomość, że to wygórowane opcje, ale pomarzyć zawsze można.;p 



Pamiętajcie, że nie wolno podążać ślepo za modą ;) po co kupować coś co ma nam się nie podobać czy czujemy się w tym źle? Znajdźmy dla siebie coś odpowiedniego i twórzmy własne! ;)

Do następnego kochani! Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :D
Buźka! :*

Komentarze

  1. Świetna stylizacja :) A ja z taką wiadomością, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award http://ms-black-lady.blogspot.com/2016/06/nominacja-do-liebster-blog-awards.html :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Moje zdjęcie
Princesska
Agata, 18 lat, lubelskie. Od dawna fascynuję się modą i stylem gwiazd. Szukam inspiracji, łączę i tworzę nowe rzeczy. Staram się nie ograniczać. Kocham to co robię. :)