performance

Kochani!
Chciałabym się z Wami podzielić moją ostatnią dosyć nietypową sesją - dla JOY Polska!
Tak, sama nadal nie mogę w to uwierzyć. Pokażę Wam kilka zdjęć ' od kuchni' i wreszcie efekt końcowy, czyli ja w gazecie! ;)))
Z pewnością wielu z Was zastanawia się jak w ogóle do tego doszło? Otóż już wyjaśniam.
Na instagramie Joy wraz z Netflixem zorganizowali konkurs, który polegał na napisaniu jaką aktorkę oraz serial lubisz najbardziej (oczywiście będący na platformie Netflix). Bez wahania wybrałam 'The Crown' i szybko napisałam komentarz. I wiecie co? Udało się! Wygraną była właśnie sesja do magazynu. Poniżej zobaczycie mnie we wcieleniu jednej z jego bohaterek. Kobiety, która ciągle mnie inspiruje i zachwyca! :) 
W taki oto sposób z dwoma innymi dziewczynami stałyśmy się #superbohaterkami! ;)


 

Tak się zaczęło:)
 


 
Koszulki, które miałyśmy na sobie nie były przypadkowe. Local Heroes z okazji Dnia Kobiet stworzył dla Netflixa limitowaną edycję z cytatami bohaterek seriali.



Jedyne co mogę po tym wszystkim powiedzieć to to, abyście się nie bali się i podążali za swoimi marzeniami, bo naprawdę warto. Carpe Diem! ;))
Dziękuję serdecznie wszystkim, którzy się do tego choćby w najmniejszym stopniu przyczynili.
LOVE xoxo


Komentarze

Popularne posty

Moje zdjęcie
Princesska
Agata, 18 lat, lubelskie. Od dawna fascynuję się modą i stylem gwiazd. Szukam inspiracji, łączę i tworzę nowe rzeczy. Staram się nie ograniczać. Kocham to co robię. :)