bae♥

 Kolejna nowość - sesja z moim mężczyzną. ♥
 Z chłopakiem, bez którego pewne by mnie tu nie było. Otrzymuję od Niego niesamowitą ilość wsparcia i to właśnie On podtrzymuje mnie na duchu i co chwilę daje kopniaka do dalszej pracy.
Jest przyjacielem, doradcą, współpracownikiem i misiem w jednym. 
Chyba sobie nie wyobrazicie co On musi ze mną przeżywać, kiedy mam chwile zawahania czy po prostu podczas każdej sesji. Jest jak skarb!♥

 Jest kimś, komu mogę bezgranicznie ufać.


 Przy kim mogę być sobą.

 Przy kim czuję się kochana



 i bezpieczna.
 Kimś, kto stanie na głowie, by mi się udało.

 Jest kimś, do kogo zawsze będę mierzyć i starać się, by był szczęśliwy.
DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚ KUPO!♥

Dla tych, którzy miłością nie żyją i wolą zająć się czymś innym :D przechodzę szybko do outfit'u:)
Po prostu udoskonaliłam najzwyklejsze shorty i top czerwonymi dodatkami. ;)
Bandamka wokół szyi wygląda sexownie i kobie/co - mojemu mężczyźnie się podobało! ♥
a Wam? :)

 
BUUUZI Kochani! :*
Sinsay/  The Still / Cropp / H&M/ nike

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

Moje zdjęcie
Princesska
Agata, 18 lat, lubelskie. Od dawna fascynuję się modą i stylem gwiazd. Szukam inspiracji, łączę i tworzę nowe rzeczy. Staram się nie ograniczać. Kocham to co robię. :)