LIEBSTER BLOG AWARDS

Kochani!
Wczoraj na blogu czekała na mnie mała niespodzianka od Roksany, która nominowała mnie do Liebster blog awards. Pewnie zastanawiacie się co to? Spokojnie, już wyjaśniam. Na pocieszenie dodam, że jestem jeszcze zółtodziobem w tych sprawach i sama szukałam odpowiedzi w necie ;p
Fachowe wyjaśnienie nominacji do Liebster blog awards brzmi:
 „Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”

Jestem pewna, że większość z Was powie, że to nic, a może nawet wyśmieje. Jednak wiedzcie, że dla początkującego blogera to naprawdę zaszczyt, bo ktoś docenił jego starania i chce go zapromować. Dlatego jestem bardzo wdzięczna 'Ms Black Lady' ;*

Dosyć już tej paplaniny :D przechodzimy do pytań! ;))

1. Jakie jest twoje największe marzenie?
Dla mnie największym marzeniem  jest to, bym w przyszłości była szczęśliwa. Taka jak jestem teraz. A właściwie ja i moja rodzina. Bym była zdrowa, miała kochającego męża, dzieci ;)
Jednak takim przyziemnym ludzkim marzeniem jest założenie własnej firmy i podróżowanie - mnóstwo podróży po całym świecie! Powodzenie w blogu.. :D mam wiele marzeń. Nie potrafię chyba się jednoznacznie określić.


2. Gdybyś mógł/mogła cofnąć się w czasie zrobiła/zrobił byś coś inaczej?
Tak, wiele rzeczy zrobiłabym inaczej. Ale chyba każdy tak ma, że z perspektywy czasu żałuje się pewnych decyzji. ;)


3. Kim w najmłodszych latach chciałaś/chciałeś być?
Zawsze chciałam być fryzjerką. :D Sama nie wiem dlaczego. ;p


4. Wyjaśnij jaka jest historia nazwy twojego bloga.
Jak byłam mała to wszyscy nazywali mnie taką małą księżniczką :D teraz też mój miś mnie tak nazywa :3 mnóstwo osób potrafiło się tak do mnie zwrócić, zatem postanowiłam nią i tu zostać. Uznałam, że to fajna i chwytliwa nazwa

5. Masz swojego zwierzęcego przyjaciela?
Niestety nie. Ale chomiczkiem bym nie pogardziła. :3


6. Największy sukces w życiu?
 Może to, że osiągam całkiem niezłe wyniki w nauce?  Banalny sukces.  :D Mnie chyba bardziej cieszą takie małe sukcesy..które krok po kroku zbliżają do większych. ;)

7. Z jakim bohaterem z bajek, filmu się utożsamiasz?
Jejku, trudne pytanie. Jakoś nigdy o tym nie myślałam i nic nie przychodzi mi do głowy.. Gdyby coś jednak mi 'zaświtało' wspomnę przy kolejnym poście bądź na fb ;)

8.  Czy opowiesz swoim dzieciom o swoim blogu, czy go im pokażesz?
Myślę, że tak. Chciałabym żeby wiedziały. Nie wstydzę się tego co robię. :)

9. Bycie sobą czy udawanie kogoś innego? Jakie masz zdanie na ten temat?
Mam wrażenie, że to problem dzisiejszej młodzieży. Starają się być kimś, kim nie są, na siłę próbują się dopasować do towarzystwa.
 Dla mnie najwartościowszą osobą jest ta, która w 1000% jest właśnie sobą! ;)

10. Twoja wymarzona praca?
Chciałabym być właścicielem wielkiej przedsiębiorczości *.* 



11. Jakie masz plany na tegoroczne wakacje?
Wyjazd do Warszawy, na wieś do dziadków, dorywcza praca.. ;p i na kilka spontanicznych wyjazdów z pewnością też się znajdzie miejsce :D

Dziękuję za uwagę! 
buuzi :*

Przechodząc do kolejnego etapu, nominuję osoby: 
6.Ania

które odpowiedzą na pytania:
1.Kto lub co sprawiło, że piszesz bloga ?
2.Jesteś sobą czy zakładasz maski?
3.Czy ważna jest dla Ciebie opinia innych?
4.Lubisz imprezować?
5.Ulubiona książka?
6.Idealne miejsce na randkę?
7.Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
8.Miasto czy wieś?
9.Lubisz sięgać po nowości?
10.Jakie według Ciebie są wymarzone wakacje?
11.Jakie jest Twoje motto/ulubiony cytat?

Życzę udanej zabawy! :*


Komentarze

  1. Dziękuję kochana za nominację ;) Ale dam szansę innym się wypowiedzieć bo ja już kilkakrotnie brałam udział w tej zabawie ;) Buziaki :*
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Moje zdjęcie
Princesska
Agata, 18 lat, lubelskie. Od dawna fascynuję się modą i stylem gwiazd. Szukam inspiracji, łączę i tworzę nowe rzeczy. Staram się nie ograniczać. Kocham to co robię. :)